Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



xoves, 14 de decembro de 2017

Conta de Libros (XI): Aire negro, de Agustín Fernández Paz



Ola! Son Uxía de 3º e vou facer a valoración persoal do libro de Aire Negro, de Agustín Fernández Paz. Pareceume un libro moi interesante aínda que houbo algunhas partes que non me acabaron de convencer. 

A historia comeza ben, unha clínica psicolóxica. Xa o feito de que sexa unha historia dentro doutra me parece unha idea brillante!


A protagonista é Laura, a verdade non a entendo moi ben. Ela estaba insegura, tiña medo e aínda así saía igual, fose a hora que fose e por calquera sitio. Entón, tiña medo, estaba insegura e asustada pero saía igualmente! Supoño que porque lle mandaba Carlos, pero ao meu parecer, contradinse esas dúas cousas.


O que máis interesante me parece é que o doutor que se encargaba de Laura, fose o que fixera que a besta volvera atopar a rapaza e a matase, ou o que lle fixera. Porque esa é outra, é un final aberto e podes pensar o que queiras. A parte que máis me gusta é o final. É alucinante. 

O vocabulario é moi sinxelo menos nunha parte onde falan de neuronas e temas psicolóxicos.


Así que, se che gustan os libros de misterio e quizais, algo de amor, este é o teu libro!

Uxía Iglesias Vázquez (3º ESO)


Este libro gustoume moito porque é unha historia na que se mestura o misterio, a dor, o amor e lendas propias de Galicia. 

O momento que máis me gustou e o que a min me pareceu o máis importante foi cando Laura volve de novo dende Madrid ata Galicia polo amor de Carlos e tamén me parece a parte de máis emoción da novela xa que todo xira en torno á lenda da Gran Besta que foi a que desencadeou que ela estivera agora nun psiquiátrico intentando recuperarse coa axuda de Víctor. 

O que menos me gustou deste libro foi o final xa que esperaba outra cousa diferente, que non todo rematase de forma tan repentina e que fora máis extenso, penso que tería que haber unha explicación lóxica e dar a entender se ela se recuperara ou non. 

O libro é moi recomendable polo feito de que é entretido e interesante e cunha lingua sinxela de comprender.

Paula Lema Domínguez (3º ESO)

Ningún comentario: