Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



luns, 19 de decembro de 2016

Andel de Libros (XVIII): Sobrevives?, de Fina Casalderrey



O momento máis importante foi cando Moni empezou a ler o diario de Marianxo porque senón o xogo non podería seguir.

Gustoume o tema dun rapaz diferente, porque non se ve moito.

O momento que máis me gustou foi no que Moni estaba nunha festa e falaba cuns alemáns, porque me pareceu bastante graciosa.

O personaxe que máis me gustou foi Moni porque me identifico nalgunhas cousas con el. O que menos me gustou foi Marianxo polo xogo do final do libro, que me pareceu algo que non ten sentido na historia.

Cambiaría que na historia se notase máis que é lineal, porque non está moi ben indicado. Tamén cambiaría o final a algo que fora un pouco máis realista.

O final non me gustou nada porque me pareceu moi surrealista que todo o final fora un xogo de Marianxo.

Ten unha lingua moi fácil de entender.

Recoméndolle este libro porque ten bastantes escenas de humor que entreteñen e fan que te enganche máis a ler o libro.

Eloy Castro Deus (3 ºESO)

Ningún comentario: