Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



xoves, 10 de decembro de 2015

Balda de Libros (X): Morning Star, de Xosé Miranda



Persoalmente, esta historia agradoume moito, polo feito de que trata de aventuras e dunha procura dun tesouro xa me gustou. E se lle engadimos una historia de amor polo medio, aínda me gusta máis.

O meu personaxe preferido é o cego Campanachoca. Paréceme moi importante o seu papel nesta historia  xa que lles axuda a fuxir aos namorados. O personaxe que menos me gusta é Rivadulla, xa que é o principal antagonista da historia e intenta matar a Lourenzo.

Porén, o título non me parece moi apropiado, xa que non engloba a historia enteira, por iso, eu poríalle Procurando o tesouro, xa que é a acción principal de esta historia.

Ademais, recomendaríalles este libro ás persoas que lles gusten as historias sobre aventuras. Pero tamén llo recomendo a Irea, Laura e Alicia, para que poidamos comentar sobre el e xuntar as nosas opinións.

Daniel Castro Álvarez (4º ESO)

Ningún comentario: