Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



mércores, 18 de abril de 2012

Crónica do encontro co "mestre"

Non é a primeira vez que temos presente ao "mestre" Neira Vilas no noso blog. Aló polo mes de Novembro felicitabamolo polo seu aniversario e sabiamos algo máis sobre el na súa propia voz.
A semana pasada comenzabamos de novo as clases disfrutando dun encontro con el na Casa da Cultura de Ordes. Fomos convidad@s polo equipo de Normalización Lingüística do IES Maruxa Mallo de Ordes. Só cabiamos uns 35, e por iso decidimos que asistirían os maiores, de 3º e 4º da ESO. Moit@s d@s alumn@s leron ou teñen oído falar de Memorias dun neno labrego, o gran "best-seller galego", traducido a moitísimos idiomas, como el nos contou. Pero son moitas máis as súas obras que paga a pena coñecer e ler.


Disfrutamos do encontro. Así o viu Nuria Calo Mosquera de 4º da ESO:

El día 10 de Abril, participamos en una salida lectiva para asistir en Ordes a la conferencia que daba Neira Vilas sobre su propia vida y sus obras literarias. Hay que decir que el escritor de innumerables relatos era un hombre agradable y ameno. Sin embargo, como la mayor parte de las conferencias a las que asistimos l@s alumn@s de 3º y 4º de la ESO, fue un tanto aburrida. Por que? Muy fácil. La conferencia tan solo fue hablar, y, durante un rato, está bien, pero todo el tiempo acaba cansando. Si al menos pusieran alguna presentación en PowerPoint o algún video, la conferencia sería más amena.

Al final, Neira Vilas dejó que los alumnos y las alumnas que asistimos a la charla pudiésemos hacer preguntas. Llegados a este punto, ocurrió algo curioso. Ninguno de l@s alumn@s tenía nada que decir, aunque, una vez que una alumna, casualmente de nuestro colegio, hizo una pregunta, las demás salieron solas.

Como curiosidade, dicirvos que este gran home, de 84 anos, está no Facebook

Foto: www.editorialgalaxia.comEnlace

Enlace