Contacta connosco no mail bibliotecatrazo@yahoo.es



mércores, 29 de febreiro de 2012

Conta de Libros (XIV): Palabras de Caramelo, Gonzalo Moure






Palabras de Caramelo, Gonzalo Moure, col. Sopa de Libros, Xerais.


A miña valoración persoal respecto este libro é moi boa. O seu desenvolvemento é moi interesante, e o mellor é que non sabes o que vai pasar no tema seguinte.
Creo que é un conto orixinal, que non é sacado doutro texto; tamén son moi bonitas as frases dos poemas de Kori. O final é un pouco triste, normalmente os contos acaba cun final feliz, pero este acaba cun final malo, por iso me gusta máis o final que escribin eu. Aínda así, o libro é moi interesante. E a lingua en que estaba escrita, o galego, entendíase perfectamente; excepto algunhas palabras.
O que non me gustou tanto foi que é algo repetitivo, é dicir, en dúas páxinas pon cousas que se poden escribir en dez líneas, iso foi o que non me gustou do libro.


Belén García Lijó (2º)

2 comentarios:

Alba Docampo Noya dixo...

Este libro lemolo en 1º E.S.O , se non me equivoco con Ana Bélen estivo moi ben,casi non me acordo pero mais ou menos si recomendo amin gustoume moito.

Jennifer dixo...

Si, nós tamén o lemos e gustoume moito.